© The Mhakk Studio

You are being watched!

Tuesday, February 9, 2010

Kini Zambry bukan lagi MB haram...


Mahkamah Persekutuan dah sebulat suara. Akhirnya Zambry menang kes. Nizar 'kalah'. Kini Zambry bukan lagi MB Haram. Zambry sudah menjadi MB Mahkamah yang Halalan Thoyyiba. Halal lagi baik. Jadi, kepada Parti Islam Perak, dan Dato Nizar, bersabarlah dan terimalah keputusan mahkamah. Mereka mencatur, ALLAH juga mencatur. Sesungguhnya ALLAH sebaik-baik membuat percaturan.

-

Kalah kes mahkamah, bukan bermakna checkmate. Strategi dan gerak kerja Parti Islam mesti diperhebat sebelum PRU-13. Jangan leka dengan retorik dan spekulasi yang tak habis-habis pada masa yang sama gerak-kerja yang penting diabaikan. Bukan menafikan usaha yang ada, tetapi sama-sama beringat.

-

Sesiapa yang anggap krisis ini sudah berakhir, dia akan tenggelam. Mari berpandangan bahawa, krisis politik Perak belum berakhir. Teruskan bekerja.!

1 comment:

Anonymous said...

aku tak setuju bro. mana de halal si zambry tu. mcm babi le... ko sembelih takbir 10 kali pun, haram tetap haram. apapa pun biarlah mb pilihan mahkamah tu. mb pilihn rakyat kena wat kerja yg dia mampu sampai ke hari penentuan semula.

Ũ