© The Mhakk Studio

You are being watched!

Friday, April 18, 2008

Blog Ali Rustam diklon untuk pengunjung memberi komen

Oleh: aneroid09
-
Blog Dato Mohd Ali Rustam baru dilancarkan selepas BN kalah teruk dalam PRU-12 lalu, tetapi beliau mendabik dada seperti sudah lama menulis blog. Satu artikel yang di-post oleh beliau, menerima berpuluh-puluh komen , sama macam blog Dr Khir Toyo juga.
-
Namun selepas beberapa hari, kelihatan blognya itu sudah tiada link komen untuk para pengunjung memberi sebarang komen terhadap komentarnya. (Lihat blog beliau http://mohdalirustam.blogspot.com/).
-
Takut dengan kebenaran yang semakin terdedah, dihilangkan semua komen pembaca di blognya. Itu Ali Rustam! Mujur pihak tertentu telah membuat salinan terhadap komen-komen berkenaan dan setentunya ia bahan arkib yang amat berharga yang cuba ditutup oleh blogger yang bernama Ali Rustam ini.
-
Malah lebih jauh dari itu Sebol di dalam satu tulisannya menyatakan adanya usaha Profesor Klon, telah mengklonkan Blog Ali Rustam dengan lengkap dan disitu para pelayar blog boleh mengulas serta meninggalkan komennya.Alamat Blog Ali Rustam Klon adalah:http://mohdalirustam2.blogspot.com/
-
Yang anehnya profil Ali Rustam turut diklonkannya. Kata sebol: "Tahniah kepada profesor klon kerana telah mengklonkan Blog Ali Rustam supaya rakyat boleh bersuara."
-
-
Diolah dari : greenboc dan sebol

No comments:

Ũ