© The Mhakk Studio

Thursday, August 12, 2010

Mengenal gerak kerja saraf dan gerak kerja betul-betul


Sekilas ikan dalam air, sudah tahu jantan betinanya. Sekilo ikan atas dacing sudang tahu berapa harganya.

Ini bukan kerja PKR. Ini adalah gerak kerja saraf parti lawan kepada PKR. PKR tidak sebebal itu untuk membikin banner yang 'mencari nahas' sebegitu.


Sama seperti banner di bawah ini. Ini juga adalah gerak kerja saraf yang dilancar oleh pihak lawan kepada Dato Awang Adek.



Tapi yang di bawah ini, bukan kerja saraf. Ini betul-betul, bukan cobaan...


Apabila pilihanraya sudah dekat, gerak-gerak saraf dari parti-parti politik akan menjelma. Marilah kita sama-sama belajar mengenal antara kerja saraf dan kerja betul-betul. Bagaimana mau belajar? Sendiri mau cari...


5 comments:

Anonymous said...

Aku peliklah dekat kau ni... bila hak2 melayu orang melayu tak tahu, kau minta suruh maklumkan dekat orang melayu. Sekarang ni kau suruh pulak cari sendiri macam mana nak mengenal antara kerja saraf dan kerja betul2.

Kalau aku nak mengenal antara kerja saraf dan kerja betul2 boleh tak kau maklumkan pada blok ni? Aku pun nak tahu jugak.

(Bak kata pepatah yang biasa kita dengar "Cinta itukan Buta", jadik bila seseorang itu suka pada seseorang atau sesuatu, kebiasaanya hanya yang indah2 sahaja yang dia nampak.)

ridza said...

takyah maklum. orang2 cerdik mesti dapat tahu yg mana saraf yg mana betol2. ha ha ha, itu pon nak kena ajar ke anon?

Anonymous said...

Ha... Macam itulah aku nak maklumkan dekat En. Ridza mengenai artikel hak2 melayu tu.. orang2 cerdik mesti dapat tahu APA BENDA HAK-HAK Melayu tu. ha ha ha, itu pon nak kena ajar ke seara Ridza?

ridza said...

aaa admin sindir je pasal hak2 melayu tu. org cerdik mesti tahu sindiran atau tidak. hehehe

Anonymous said...

Ye ke?... Orang cerdik memang dah lama tahu pun. Cuma orang yang tak berapa nak cerdik aje suka menyindir2. He..he..he..

Ũ