© The Mhakk Studio

Wednesday, November 18, 2009

Sembang: Lepas RFC, HPA buka Radix Pizza pulak...


Pada suatu masa dahulu, ketika kami sedang meratah ayam di RFC selepas kami pulang dari aktiviti memancing, seorang mak cik yang membawa banyak barang-barang HPA yang dibelinya menyapa kami.

"Hang pa mai mana?" tanya mak cik tu.

"Saja, depa ni baru habih periksa. mai makan-makan angin..." jawab seorang kawan.

"Ooo... hang pa tak mau try pizza ka? HPA pun dah buka restoran Pizza.." mak cik tersebut mempromote Radix Pizza. Entah-entah dia ni ada kena mengena dengan tokey Radix kot. Tiba-tiba saja mai promote. :D.

"Kat mana mak cik" tanya seorang kawan sambil mulutnya sedang mengunyah ayam goreng herba.

"Dekat-dekat ni saja..."

Kami semua tersengih saja. Maklumlah sudah kenyang makan ayam. Sebut la pizza ke apa ke... dah tak mau dah.






Lagenda Heights, Sungai Petani.

p/s: Sungai Petani saja ka lubuk HPA...

3 comments:

Wak Kureng said...

meningkatkan ekonomi umah ke ekonomi tauke hpa? ahli hpa? jgn berselindung di sebalik produk islam laa. tau produk korang bagus. tp mahal giler, nak support tauke la tu. bkn umah..kan?

joe penang said...

wak kureng!
kalu toke hpa kaya apa salahnya? Dia buat hpa ni dr seorg sampai berjaya hari ni.
Apa produk yg mahai? Compare tengok spirulina hpa ngan dxn dll.
Malas nak cite banyak. Ko pi la ke kelas mingguan hpa kat mn2 cwgn. Nanti ko tau.

p/s: HPA dalam proses bukak bandar hpa di Shah Alam dan Kluang. Harap bersabar ye...

Anonymous said...

ni nak kene saman dgn pizza hut plak ke? tak serik lg kene saman dgn kfc. heheh. bile nak sampai ampang? asyik utara je. kat cnie pon ahli ramai..

Ũ